Information om felanmälan


Vid upptäckt av fel och brister i fastigheten och i utemiljön ska felanmälan göras till HSB kund- och medlemscenter på telefonnummer 010–442 56 50, med formuläret på HSB's hemsida, via e-post till info.sodertalje@hsb.se eller med hjälp av inloggning med BankID via Mitt HSB. Fördelen med det sistnämnda alternativet är snabbare hantering samt att du på Mina sidor själv kan följa statusen på din felanmälan.


Akuta fel som inte kan vänta till nästkommande vardag anmäls, efter klockan 16.00 måndag till fredag och helger, till Jonsson fastighetsjour på telefonnummer 08–551 512 55. Uppge alltid namn, hus och telefonnummer vid felanmälan.


Fel på hissarna anmäls direkt till hissleverantören PW Hiss & El AB på telefonnummer 08–550 177 50.


TV, Bredband och IP-telefoni


Om du har problem eller behöver support när det gäller TV, Bredband och IP-telefoni så kontaktar du Telia på telefonnummer 020-202 70 070 eller via deras hemsida www.telia.se